dinsdag 7 oktober 2014

Clinique bonus set

Twee dagen geleden heb ik een doosje gekregen met daarin de Clinique Bonus Set. Ik was superblij, want precies die dag kwam ik erachter dat de Bijenkorf Dwaze Dagen afgelopen waren. Geen Clinique producten met korting dus! Clinique producten vind ik altijd erg fijn, want ze werken erg goed, alles is ongeparfumeerd en allergie getest (ik heb geen allergieën, maar toch vind ik het goed dat het getest is). Ik was best geïrriteerd dat ik dus helemaal niet naar de Dwaze Dagen was gegaan, maar gelukkig kreeg ik toen deze set!

Clinique

Dramatically different moisturizing lotion +
Met deze crème was ik al bekend, ik gebruik deze namelijk al langer, maar haal het product dan uit de grote versie. Er valt niet erg veel te vertellen over deze crème, behalve dan dat het echt een perfecte crème is voor alle huidtypen. Mijn huid wordt er niet vet van, maar maakt hem juist zacht en soepel.

Liquid facial soap mild
Met deze zeep maak je je huid schoon, voordat je andere producten gebruikt op je huid. Ik gebruik deze meestal alleen in de avond, omdat het me iets te lang duurt voor in de ochtend. De zeep werkt gewoon als normale zeep, maar is dan speciaal voor je gezicht. Deze zeep ruikt lekker en geeft een fris gevoel. Verder maakt het je huid ook nog eens zacht!

Clinique Even Better

Dark spot correcting hand cream
Deze crème is een handcrème speciaal bedoeld om ouderdomsvlekjes op je handen te verminderen. Nu heb ik met mijn 13 jaar nog geen last van ouderdomsvlekjes, maar toch heeft deze crème een geweldig effect. Om te beginnen ruikt het heel lekker en niet te sterk. Het maakte mijn handen erg zacht voor ook de komende uren. Ik heb natuurlijk niet gemerkt of het ouderdomsvlekjes weghaalt of niet, maar het is in ieder geval een prima handcrème!

Skin tone correcting moisturizer
Dit product is bedoeld om je gezichtsteint wat egaler te maken, maar daarvoor moet je het wel regelmatig gebruiken. Ik heb het product niet op lange termijn getest, dus ik kan er ook geen uitspraak over doen of het nou echt werkt of niet, maar het heeft mijn huid wel zachter en soepeler gemaakt dan ervoor.

Dark circle corrector
Van de Clinique Even Better producten, ben ik over deze het meest enthousiast. Het is een erg vloeibare, getinte crème om je wallen wat minder zichtbaar te maken. Eerst dacht ik dat het ongeveer wel hetzelfde effect zou geven als een concealer, maar toch viel dit product me meer in de smaak. Het product is erg vloeibaar, wat me eerst een beetje tegenviel, maar het ging wel een stuk makkelijker met uitsmeren. Wat me wel erg blij maakte was dat het product niet uitliep. Tijdens het testen van oogproducten, spat ik wat water op mijn gezicht om te kijken of het uitloopt en deze crème werd pas zichtbaar nadat ik er echt een paar keer overheen was gegaan met water, een goed teken dus! Nadat ik een heel klein beetje onder mijn ogen had aangebracht, smeerde ik het uit met mijn wijsvinger en het resultaat was echt geweldig. Ik had één oog met en één oog zonder de corrector gedaan en ik zag duidelijk verschil. De verpakking van het product is erg klein, want het is ook een soort tester, maar ik ben ervan overtuigd dat, als ik deze op heb gemaakt, ik een nieuwe wil gaan kopen!

Clinique Make-up

High impact lip colour
Deze lippenstift zat ook bij het pakket. Ik had nog nooit eerder een lippenstift van Clinique gebruikt en was dus ook erg benieuwd naar het resultaat. Het eerste wat mij opviel was dat het product makkelijk aanbracht, wat ik erg fijn vond. De lippenstift heeft een erg mooie, chique glans en blijft erg lang zitten! Ik moet eerlijk zijn, de verpakking was niet heel erg bijzonder, maar wat erin zat maakte het weer helemaal goed. Ik heb lippenstift 19, extreme pink gekregen. Gelukkig (!) was hij niet extreme pink, want dan zou ik hem waarschijnlijk niet dragen. Het is een hele mooie, chique kleur die je naar elk soort gelegenheid zou kunnen dragen. Een aanrader dus!
High impact mascara
Ik had deze mascara al in mijn collectie, maar ik ben reuzeblij dat ik er nog een heb mogen toevoegen! Ik vind deze mascara namelijk helemaal geweldig. Het is een van de weinigen mascara's die het ook goed doet op de onderwimpers en mijn wimpers ook niet groepeert of te ver uit elkaar haalt. Na het aanbrengen van deze mascara heb je grote, krullende wimpers zonder klontjes en ze zien er nog erg natuurlijk uit ook! Ik heb de mascara in 01, black gekregen.

Cream shaper for eyes
Dit is het laatste wat ik tegen kwam in de Clinique Bonus Set. Een kohlpotlood. Persoonlijk vind ik kohlpotloden een stuk fijner dan gewone oogpotloden. Ze zijn namelijk wat zachter en brengen makkelijker aan. Ook vind ik het fijner om met een kohlpotlood over mijn waterlijn heen te gaan in plaats van een hard oogpotlood. Ook dit product was al in mijn collectie, maar toch ben ik blij dat ik er nog een heb. Ook deze is namelijk een aanrader. Wat ik het mooiste vind aan dit kohlpotlood, is dat er een hele kleine glitter in zit. Zo klein dat het net nog opvalt. Verder loopt het niet uit en heb ik er verder niets op aan te merken. Ik heb nummer 101, black diamond gekregen.

Dat waren dan alle producten die ik heb gekregen van Clinique. Ook al zijn deze producten niet heel erg budget, wilde ik ze toch met jullie delen en zijn het echte aanraders!





6 opmerkingen:

  1. Leuk joh! Ik was toevallig wel naar de dwaze dagen gegaan en daar had ik gelijk weer Clinique ingeslagen! Superleuk artikel, kan niet wachten tot de volgende :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Clinique is inderdaad een heel erg fijn, maar beetje prijzig merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind wat je schrijft echt super, ik heb er ook heel veel aan en het het maakt me vrolijk om je blog te lezen, pls post snel meer!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Superleuk om dat te horen. Er staat zometeen weer een nieuw artikel op :)

      Verwijderen
  4. Superleuk! ik heb de set ook en ben er echt heel blij mee:)

    BeantwoordenVerwijderen