vrijdag 3 oktober 2014

Autumn Lookbook

Voor mijn autumn lookbook heb ik 4 budget outfits samengesteld die ik vind passen bij deze periode. Zoals je hebt gemerkt, is het, ook al is het herfst, nog niet heel erg koud, behalve vroeg in de ochtend. Ik heb dus ook besloten om niet té warme outfits samen te stellen, maar outfits die ik precies bij dit weer vind passen.

1

Shopping day
Natuurlijk kan je deze outfit ook gebruiken voor andere gelegenheden dan alleen een dagje shoppen. Je kan er natuurlijk ook gewoon mee naar school!
Ik heb gekozen voor een jas van The Sting, deze kostte €100,-. De jas is lekker warm en je kan hem ook in de winter dragen en 's ochtends op de fiets is hij ook ideaal.
De broek is van de Zara en kostte ongeveer €40,-. Hij is erg comfortabel en heeft een regular waist.
De linnen tas is van Accessoires en kostte €10,-. Zo'n linnen tas kan erg handig zijn als je maar weinig spullen hoeft mee te nemen, zoals een boek, flesje water, telefoon, enzovoort.
Je kunt ook variëren op deze outfit. Neem een ander, iets dunner jasje en je kan het ook zo in de lente dragen. Combineer het met combat boots om het een wat stoerder randje te geven en met hakken om het wat netter te maken.

2

Casual fall

Of hou het lekker simpel!
De broek met, zoals ik het noem, kandelaar print is van de New Yorker en kostte ongeveer €25,-.
De trui is van de wintercollectie 2013 van de Primark en kostte €15,-, maar natuurlijk kan je ook een andere kleur trui nemen.
Mijn rugtas is van de New Look en kostte €20,-. Je kan elke print rugzak nemen die je wilt, alles past namelijk bij een effen trui met een spijkerbroek. Met je schoenen kun je beslissen welk randje je je look wilt geven. Stoer, chic of juist schattig.

3

Kitten fashion
Bij deze outfit had ik maar één ding in mijn hoofd: zwart met accent. Zwart is een goede kleur voor de koude dagen en het staat bijna iedereen leuk! Als je de blote benen toch nog wat te koud vind voor deze periode van het jaar, kan je er natuurlijk een huidskleurige of zwarte panty onder dragen.
Het jasje is zelfgemaakt, niet door mij, maar door iemand anders en het is dus niet in winkels te koop. Het model is van Marc Jacobs, maar je kan elk willekeurig effen jasje nemen als kleuraccent.
Het rokje is van een winkel die ik alleen nog maar heb gezien in het buitenland, Shana. Het kostte ongeveer €10,-, maar er zijn tegenwoordig zoveel mogelijkheden om een zwart rokje te kopen, dat je niet lang hoeft te zoeken. Ik raad de rokjes van de H&M en Forever 21 aan.
De kniekousen zijn van de H&M en ze kostten €7,50.
Ik heb gekozen voor zwart met een accent, maar je kan ook je eigen kleuren kiezen bij deze look, zoals blauw en wit, wat ik zelf ook erg mooi vind staan.

4

Autumn chic
Als je uitgaat in deze koudere maanden, wil je er toch mooi uitzien, maar je wilt het natuurlijk ook niet koud hebben! Het kan zijn dat je deze outfit iets te koud vindt, maar ik heb deze outfit dan ook meer uitgekozen voor iets dat zich binnen plaatsvindt. Je kan er dus ook nog een panty onder dragen.
De trui is van de New Yorker en kostte ongeveer €20,-. Je kan elke willekeurige kleur kiezen bij deze outfit, want alles zal leuk staan bij het witte rokje.
Het rokje is van de H&M en kostte ook ongeveer €20,-.
De tas is van Rufo. Deze was niet heel erg budget, deze kostte €90,-. Je kunt ook een iets goedkoper tasje erbij nemen of helemaal geen tas, het is maar wat je zelf het fijnst vindt.

Ik hoop dat ik jullie met deze outfits een beetje heb kunnen inspireren. Varieer erop los en laat de kleding passen bij jouw eigen stijl, want dat is natuurlijk wat je wilt bereiken. Veel plezier met matchen en fijne herfst!

2 opmerkingen: