donderdag 2 oktober 2014

Oktober goals

Notitieboekje HEMA, €2,50
Oktober is begonnen en ik heb besloten om een paar goals op te stellen voor deze maand met dingen die ik graag wil doen, bereiken, beluisteren, bekijken of wil beleven. Ik wil dit elke maand gaan doen en ook elke maand terugkijken op mijn goals van de maand ervoor om te kijken of ik ze heb behaald of niet. Het lijkt mij een erg leuk idee en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden.

Dit zijn mijn goals voor deze maand:

1. Goede cijfers halen
Het is niet zo dat ik voor deze maand geen goede cijfers haalde, maar ik ben wel van plan om toch extra mijn best te doen deze maand, omdat het wel de start van het jaar is en het altijd goed is om met een goed begin te beginnen. De cijfers die ik al heb gekregen dit jaar waren al goed, maar toch denk ik dat ik beter kan. Dat ga ik dus proberen deze maand.

2. Gezond eten en op tijd slapen
Dit neemt iedereen zich waarschijnlijk wel voor. Ik ben ook al langer van plan geweest om dit te doen en het lukt me aardig goed om eerlijk te zijn. Ik slaap nu meestal zelfs een uur eerder dan vorig jaar of het jaar ervoor. Het gezond eten gaat vooral sinds een paar weken erg goed. Ik heb mezelf, een paar weken geleden, ook voorgenomen om vegetarisch te gaan eten, wat me erg bevalt en het vergaat me makkelijker dan gedacht. Ik hoop dat ik het zo lang mogelijk vol kan houden, want ik merk dat ik me er eigenlijk wel beter door voel.

3. Meer genieten
Hier ga ik me het meest op focussen deze maand. Ik wil meer genieten van de kleine dingen in het leven, want er zijn zoveel dingen waarvan we niet echt inzien hoe mooi ze zijn en ik ben dus van plan er beter op te letten dat ik dat wel ga inzien. Ik wil bijvoorbeeld vaker stukjes gaan lopen of fietsen zonder een echte reden, zodat ik meer kan zien van mijn omgeving en natuur en ook nieuwe plekken kan ontdekken.

4. Een hele toffe vakantie hebben
Hier hoef ik waarschijnlijk niet heel erg veel voor te doen. Ik ga naar Kroatië in de vakantie, waar ik echt superveel zin in heb. Het is er goed weer en ik ga me denk ik erg vermaken. Na de vakantie schrijf ik nog een artikel over hoe alles was, wat ik heb gezien en wat ik heb gedaan.

Ik ga zeker mijn best doen om ervoor te zorgen dat ik zoveel mogelijk kan doen, want dat is natuurlijk het punt van de goals. Aan het begin van november kan je nog een artikel zoals dit verwachten, alleen dan bespreek ik er ook mijn goals van deze maand in. Fijne oktober!

2 opmerkingen:

  1. Dit met die goals is echt een leuk idee! Met welke camera maak je trouwens je foto's? Ze zijn echt mooi! Ga vooral door met bloggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maak mijn foto's met de Canon SX40HS. Bedankt, ik ga zeker door met bloggen!

      Verwijderen