dinsdag 14 oktober 2014

50 feiten tag

Vandaag besloot ik om een tag te gaan doen! Ik vond deze tag op internet met allerlei vragen over mij. Het leuk me leuk om deze te doen, en als je het leuk vind, neem deze tag dan gerust over en vul hem in!

1. Om hoelaat stond je vanochtend op?
Kwart voor 7, net zoals elke doordeweekse dag!
2. Hoe vind je je biefstuk het lekkerst?Ik eet op dit moment geen vlees meer, maar als ik het wel doe, dan het liefst doorbakken!
3. Welke film zag je als laatste in de bioscoop?
Hercules
4. Wat is je favoriete tv-show?
Waarschijnlijk de Simpsons
5. Als je ergens anders op deze wereld mocht leven, waar zou dat dan zijn?
Los Angeles, California
6. Wat at je deze ochtend als ontbijt?
Een cracker met kaas en basilicum
7. Van wat voor soort eten hou je meest?
Ik vind bijna alles lekker, ik heb niet echt een favoriete keuken
8. Wat voor eten vind je niet lekker?
Ik eet op dit moment geen vlees en vis, maar verder vind ik alles wel lekker. Alleen met zeevruchten maak je me ook niet zo blij!
9. Wat is je meest favoriete plek om te eten?
Ik ga niet echt vaak naar een restaurant, maar het liefste ga ik uit eten bij een Italiaans restaurant
10. Favoriete dressing?
Een mild smaakje, iets met bijvoorbeeld mosterd en honing
11. Wat voor soort vervoermiddel bestuur je?
Een fiets
12. Wat is je favoriete kledingstuk?
Oversized-sweaters 
13. Welke plek zou je naartoe gaan als je de kans had?
Amerika of Japan
14. Is het glas half leeg of half vol?
Tegenwoordig half vol ;)
15. Waar zou je graag willen zijn tijdens je pensioen?
Een leuk, rustig huisje met iemand van wie ik hou
16. Favoriete moment van de dag?
Ik denk de avond
17. Waar ben je geboren?
Rotterdam
18. Welke sport bekijk je het liefst?
Ik kijk bijna nooit sport op tv, maar als ik iets moest kiezen zou het honkbal zijn
22. Ben je een mensenkijker?
Altijd
23. Ben je een ochtend- of een avondmens?
Avondmens
24. Heb je huisdieren?
Nee, niet meer!
25. Heb je wat leuks om te delen?
Ik ga bijna op vakantie naar Kroatië
26. Wat wilde je vroeger worden als je groot was?
Dierenarts, maar nu ben ik toch meer naar de onderzoekkant gegaan
27. Wat is je leukste jeugdherinnering?
Ik denk de gezellige tijden met mijn zus en familie
28. Ben je een katten of een hondenmens?
Ik denk dat ik toch voor het meest actieve dier ga, de hond
29. Ben je getrouwd?Nee
30. Draag je altijd je gordel?
Ja
31. Heb je ooit in een auto-ongeluk gezeten?
Alleen toen er iemand heel zacht van achter tegen ons aanreed, maar nog nooit iets ernstigs
32. Waar kan je echt niet tegen?Discriminatie of als mensen schelden met ziektes
33. Wat is je favoriete pizza-topping?
Kaas
34. Wat is je favoriete bloem?
Madeliefjes en rozen
35. Wat is je favoriete ijssmaak?
Citroen- of koffiesmaak
36. Wat is je favoriete fastfood-restaurant? 
Ik ga eigenlijk nooit naar fastfood-restaurants
37. Hoe vaak heb je je rijexamen niet gehaald?
Ik heb nog nooit een rijexamen gehad.
38. Van wie heb je je laatste e-mail gekregen?
Vogue
39. Bij welke winkel zou je je rekening opmaken?
Forever 21 of de Bijenkorf!
40. Heb je laatst nog iets spontaans gedaan?
Niet echt, ook al doe ik meestal wel veel spontane dingen
41. Hou je van je werk?
Ik heb nog geen baan
42. Broccoli?
Heerlijk
43. Wat was je leukste vakantie?
Waarschijnlijk toen ik in 2012 met mijn vader, moeder en zus een rondreis door Scandinavië hebben gemaakt met als hoogtepunt de Noordkaap. 
44. Met wie ben je het laatst uit eten gegaan?
Om eerlijk te zijn weet ik dat niet meer!
45. Waar luister je nu naar?
Straatgeluiden
46. Wat is je lievelingskleur?
Bordeaux rood
47. Hoeveel tatoeages heb je?
Geen
48. Hoe veel mensen tag je?
Iedereen die maar wil mag deze overnemen
49. Om hoe laat was je klaar met deze quiz?
18:27
50. Ben je een koffie drinker?
Jazeker! :)


1 opmerking: