donderdag 9 oktober 2014

Quote to remember

Vandaag heb ik even een iets korter artikel, maar toch vind ik het leuk om het zo nu en dan te laten zien: een quote die ik wil gaan onthouden.

De quote is op zich niet heel erg speciaal, maar toch vond ik hem mooi en heb ik hem de afgelopen weken al als achtergrond gebruikt:
Degenen die niet in magie geloven, gaan het nooit vinden
Zoals ik al zei is de quote niet erg speciaal en veel mensen kennen deze ook, maar toch vond ik het goed passen bij het 'positieve denken', waar ik tegenwoordig wat meer op probeer te letten. Ook vind ik dat je soms in iets moet geloven, ook al lijkt het onmogelijk te zijn en misschien gebeurd het dan wel! Deze quote hou ik zeker in mijn achterhoofd en ik zal er vaker aan terug gaan denken.

Nogmaals sorry voor het korte artikel, maar morgen staat er weer een verse, grote op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten